Marketing & cestovní ruch

Pomůžeme vám připravit kompletní mediaplán vaší reklamní kampaně, včetně zacílení, aby jsme společně dosáhli vysokých konverzí. Pokud vašim cílen není prodej služeb ale oslovení velkého počtu turistů, zajistíme vám maximální možný zásah na definou cílovou skupinu s nízkými náklady.

Zkusíme optimalizovat váš online prodej a snížit náklady na klik / objednávku.

Základy fungující prezentace na internetu

1. Vaše webové stránky (aplikace)

  • Přehledný web a struktura dat = jednoduché na ovládání (uživatelské testování, nejlépe rodičema)
  • Funkční web (rychlé načítání, navigace po stránkách, atd.)
  • Kvalita a aktualizace informací (jak pro čtenáře webu / zákazníky, tak pro vyhledavače)
  • Komunikace s uživateli (formuláře pro poptávky/rezervace, newslettery pro zasílání novinek, možnost sdílení informací - facebook, mailem apod., hodnocení obsahu/služeb)
  • Technologie - aktivní mapy (jsou zdarma), nepoužívat flash  (prohlížeče ho nezobrazují), atd.

2. Stanovit cíle, měřit a pravidelně vyhodnocovat

  • Google Analytics, nástroj, kterým dokážete sledovat návštěvnost stránek, odkud k vám na web uživatelé chodí, co prohlížejí a jak dlouho, z jakého se připojují zařízení, atd.  viz google.cz.
  • Díky dokonalému měření veškerých aktivit spojených s vaším webem dokážete snandno vyhodnotit prakticky jakékoliv chování lidí spojené s vámi online, veškeré marketingové aktivity a také je neustále optimalizovat a snižovat náklady na prodej služeb, resp zvyšovat efektivitu vašich reklamních kampaní

Další praktické možnosti jsou: Google webmaster tools / Google search console / FB analytics / Bitly


3. Optimalizace stránek SEO

Chcete pomoci s optimalizací?

a) z hlediska používání webu vašimi uživateli (zjistíte, že vám 80% lidí odcházá z nějaké stránky, tak upravíte obsah nebo rozmístění prvků

b) z hlediska atraktivnosti vašich stránek pro vyhledávače = SEO

Jak to funguje

Vyhledávače řadí výsledky hledání podle kvality jednotlivý stránek a jejich relevanci k vyhledávanému slovu nebo výrazu. Proto je potřeba zajistit dostatečný tématický obsah na vaší stránce k danému slovu/výrazu. Kvalita stránky se pak dále hodnotí dle počtu tématických webů, které na tu vaši odkazují. Čím lépe hodnocená a tématická stránka na vás odkazuje, tím výše se budete zobrazovat na výsledek hledání.

Prvně, už při vývoji a programování stránek musíte zajistit základní "on page" faktory, viz níže. Postupně pak budovat "off page" faktory - ty nejvýznamnější jsou zpětné odkazy na vaše stránky. 

Praktické odkazy odkazy:

  • optimalizace pro seznam.cz a pro google.cz / .com
  • měření vaší optimalizace automaticky, online a zdarma , včetně kvality zdrojového kódu a tipů jak ho vylešit: SEO Analýza nebo SEO Servis
  • tipy na zahraniční, rozsáhleší online SEO analýzy vašeho webu jdou zde

TIP pro úspěšnou a efektivní optimalizaci

  • zjistěte si dopředu co lidé hledají, jaká klíčová slova, příkladem je třeba slovo penzion vs. pension ... první varianta je hledanější mnohem více, i přesto lidé dále pojmenovávají své podniky se "s", viz ukázka hledání na seznam.cz
  • pro analýzu hledání na seznamu použijte stránku ZDE, pro google ZDE

Off page faktory: Zpětné odkazy

Kromě kvalitního zdrojového kódu stránek a unikátního obsahu s patřičnými klíčovými slovy je důležité získat co nejvíce kvalitních a tématických odkazů. 

© 2018 - 2021, JakNaTuristy.cz / Needtourists.com
... rozumíme cestovnímu ruchu
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky